Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

Кристина – инструкции за употреба // Christina - instructions for use // Κριστίνα - οδηγίες χρήσης

Вдъхновена от Мария от LaMartinia / http://www.lamartinia.com/ /, която пък се е вдъхновила от Яна / http://ljato.wordpress.com/ /, реших и аз да напиша своите инструкции  за употреба.Това е психологическа задача която всеки може да направи. :)

DO :

  • Бъди искрен/ а ! Ценя много високо откровеността, така че не ме лъжи. Ако нещо имаш да ми кажеш ела и ми го кажи в очите.
  • Бъди точен /а ! Като сме се разбрали за 7 значи 7, ако нямаш сериозна причина не закъснявай ! Много мразя да седя и да чакам някого с, когото сме се разбрали за точен час.
  • Показвай ми уважение, дори и да не си съгласен /a/ с моето мнение!
  • Ако има за какво ми направи комплимент!
  • Усмихни ми се :) 
  • Сещай се да ми пишеш /по фб, скайп и т.н. / или да ми се обадиш без повод -просто за да ми кажеш здравей!
  • Изненадай ме приятно без повод  /като например ми подариш цвете /!
  • Изслушвай ме докрай!
  • Поздрави ме с добро утро/лека вечер или просто със здравей!

Don't :

  • Не ми звъни в 2 през нощта - освен ако не е нещо много сериозно!
  • Не ми пипай косата / без мое изрично позволение /!
  • Не очаквай всеки ден да бъда в настроение!
  • Не спирай ентусиазма ми !
  • Не ми прави една и съща забележка през две минути! Няма да се поправя по - бързо така.
  • Не ми крещи! Няма да се вслушам  в това което казваш.
  • Не ме сравнявай непрекъснато с други! Аз съм си аз единствена и уникална!!!
  • Не ме карай да правя нещо само защото друг / другите /е / са / го направил  /направили /! Не съм овца / нищо против овцете нямам , но все пак не съм / :D
  • Не ме удряй дори и на шега!
  • Не ме карай да тичам, особено след автобус! Ц няма да стане. 
  • Не ме спирай да бъда дете /понякога /! Това че съм на 18 не значи, че ще убия детето в себе си само защо ти така си решил /а /.
  • Не ми натрапвай мнението си ! Можеш разбира се да го споделиш, но не и да ме караш да го приема. НЯМА ДА СТАНЕ!!!
  • Не ми задавай глупави въпроси - такива, които отговора няма как да знам. Не съм развила  гадателските си способности до такова ниво все още !
For english translation press διαβάστε περισσότερα :) // Κλικάρετε στο διαβάστε περισσότερα για να διαβάσετε το κείμενο στα ελληνικά. :)



Εμπνευσμένη από την Μαρία από το LaMartinia / http://www.lamartinia.com/ / ,η οποία  με τη σειρά της εμπνεύστηκε από την Ιανα / http://ljato.wordpress.com/ /  αποφάσισα  και εγώ να γράψω τις οδηγίες χρήσης μου. Αυτή είναι μια  ψυχολογική εργασία που ο καθένας μπορεί να κάνει . :)

DO :

  • Να είσαι ειλικρινής μαζί μου! Εκτιμώ την ειλικρίνεια παρά πολύ, οπότε μην μου λες ψέματα. Αν έχεις κάτι να μου πεις, έλα και πες το μου στα μάτια .
  • Να έρχεσαι στην ώρα σου! Όταν έχουμε ραντεβού στις 7 συμενει 7 αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος μην αργήσεις! Μισώ να κάθομαι  και να περιμένω κάποιον με τον οποίο έχουμε συμφωνήσει να συναντηθούμε.
  • Δείξε μου σεβασμό, ακόμα και αν διαφωνείς με την γνώμη μου!
  • Όταν αξίζω πες μου κάποιο κομπλιμέντο!
  • Χαμογέλασε μου! :)
  • Θυμήσου να μου γράψεις /στο φβ.,σκάιπ/ ή να μου τηλεφωνήσεις χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγο,αλλά απλά για να μου πεις γεια!
  • Κάνε μου κάποια ωραία εκπληξη χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος  /μπορείς π.χ. να μου χαρίσεις ένα λουλούδι/!
  • Άκουσε με όταν μιλάω!
  • Να με χαιρετας με ένα καλημέρα/ καλό βράδυ η απλά με ένα "γεια".


Don't
  • Μην μου τηλεφωνείς στις 2 το πρωί - εκτός και αν έχεις κάποιο πολύ σοβαρό λόγο!
  • Μην αγγίζεις τα μαλλιά μου / χωρίς τη ρητή άδειά μου / !
  • Μην περιμένεις κάθε μέρα να έχω καλή διάθεση!
  • Μην σταματάς τον ενθουσιασμό μου !
  • Μην μου κάνεις την ίδια παρατήρηση κάθε δύο λεπτά! Δεν θα διορθωθώ γρήγορα.
  • Μην μου φωνάζεις! Δεν θα ακούσω τι μου λες.
  • Μην με συγκρίνεις ποτέ με άλλους! Εγώ είμαι μια και μοναδική.
  • Μην θες από μένα να κάνω κάτι μόνο και μόνο επειδή οι άλλοι το κάνουν! Δεν είμαι πρόβατο / δεν έχω τίποτα με τα πρόβατα, αλλά και πάλι δεν είμαι / : D
  • Μην με χτυπήσεις ακόμη και για αστείο !
  • Μην με βάλεις να τρέξω, ειδικά μετά από λεωφορείο! Δεν θα το κάνω.
  • Μην ζητήσεις από εμένα να σταματήσω να είμαι παιδί  / μερικές φορές /! Ότι είμαι 18, δεν σημαίνει αυτομάτως  ότι θα σκοτώσω το παιδί μέσα μου μόνο και μόνο επειδή το θέλεις εσύ.
  • Μην ζητάς από εμένα να είμαι σύμφωνη με την γνώμη σου! Μπορείς, φυσικά, να την μοιραστείς, αλλά όχι και να μου την επιβάλεις. Δεν θα την αποδεχτώ!
  • Μην με ρωτάς  ηλίθιες ερωτήσεις - απαντήσεις τον οποίων δεν υπάρχει από που να ξέρω . Δεν έχω  αναπτύξει σε τέτοιο βαθμό της ματνικές μου ικανότητες.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I was inspired by Maria from LaMartinia/http://www/lamartinia.com/ / which was inspired by Iana/http://Ijato.wordpress.com// for this post.This is a kind of psychological game.

 DO: 
  • Be honest with me! I appreciate honesty very much, so never lie to me. If you have something to say, come and say it to my face. 
  • Don’t be late. When I say 7 I really mean 7. Not a minute after or before. Except from something serious that may happen. I hate waiting for someone in our own date. It really is disturbing. 
  • Show me respect, even if you disagree with me! 
  • Compliment me when I deserve it. 
  • Smile to me. 
  • Remember to write me on facebook or skype, to call me without any particular reason. Just to say hi! 
  • Surprise me with a flower or something.
  • Listen to me when I speak. 
  • Yell good morning to me, goodnight or a simple hi. I really don’t care. Just say something. 


DON’T: 

  • Don’t call me in the middle of the night, except from an emergency! 
  • Don’t touch my hair without my permission!
  • Don’t expect from me to be happy all day! 
  • Don’t destroy my enthusiasm!
  • Don’t do the same remark again and again. I don’t change easily.
  • Don’t scream at me. I won’t listen.
  • Don’t compare me with others.I am one and only.
  • Don't want from me to do what others do.I am no sheep. I won’t follow the others.
  • Don’t hurt me. Not even for fun. 
  • Don’t make me run, especially after a bus. I won’t do it. 
  • Don’t ask me to stop being a child. I am 18 but I won’t kill the child inside of me just because you want me to. 
  • You cannot submit your opinion on me. You can share it with me. I will listen.
  • Don’t ask me stupid questions the answers of which nobody knows.
For the english translate i want to say big thanks to Olga Stef for the help.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου